- 7 Μαρτίου, 2023
- By Tasos Kaimakamis
- In Engine, Μηχανη, Συνεργειο Φορτηγων
- 478
- 0
Επίδραση της απόδοσής του στη σωστή λειτουργία του κινητήρα και στο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων.
Η συντριπτική πλειονότητα των κινητήρων ντίζελ που κατασκευάζονται σήμερα και χρησιμοποιούνται για την τροφοδοσία διαφόρων τύπων οχημάτων είναι εξοπλισμένα με συστήματα έγχυσης Common Rail. Αυτός ο τύπος συστήματος μετάδοσης κίνησης, που αναπτύσσεται τα τελευταία είκοσι χρόνια, επιτρέπει τον προηγμένο έλεγχο της διαδικασίας καύσης του μείγματος στον θάλαμο καύσης ενός κινητήρα ντίζελ.
Μια πολύ σημαντική σχεδιαστική τροποποίηση ενός τέτοιου τύπου συστήματος ψεκασμού σε σύγκριση με τα σχέδια παλαιότερης γενιάς είναι ότι είναι δυνατή η διατήρηση σταθερής, υψηλής πίεσης καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου έγχυσης καυσίμου, σημαντικά πάνω από 1.000 bar και συχνά ακόμη και 2.500 bar.
Η αύξηση της πίεσης έγχυσης καυσίμου επέτρεψε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που απαιτείται για την παροχή της απαιτούμενης ποσότητας καυσίμου στον θάλαμο καύσης, γεγονός που είχε επίδραση στον περιορισμό του χρόνου έγχυσης στις επιμέρους φάσεις της.
1. Φίλτρο σχισμής
2. Υπερχείλιση στη δεξαμενή
3. Τροφοδοτικό πιεζοηλεκτρικού στοιχείου
4. Πιεζοηλεκτρική στοίβα
5. Έμβολο βαλβίδας ελέγχου
6. Ενεργητική κεφαλή
7. Έμβολο ελέγχου
8. Βελόνα ακροφυσίου
9. Θάλαμος πίεσης σώματος ακροφυσίου
10. Σφαιρικό (ψεκαστικό) τμήμα του Ακροφύσιο