- 11 Φεβρουαρίου, 2025
- By Tasos Kaimakamis
- In Diagnostics, Engine, Transmission, Ανταλλακτικα, Μηχανη, Συνεργειο Φορτηγων
- 81
- 0
Εδώ δεν χρειαζόμαστε πολύ ανάλυση διότι ο τίτλος τα λέει όλα. Σε κάθε προγραμματισμένο σέρβις του φορτηγού μας κάνουμε προσεκτικό έλεγχο στα κολλάρα του νερού για σκασίματα ή διόγκωση από υψηλή θερμοκρασία. Επιλέγουμε κολλάρα σιλικόνης που είναι κατάλληλα για υψηλές θερμοκρασίες και πιέσεις.
Η πιο χαζή βλάβη που έχει ταλαιπωρήσει σχεδόν όλους τους επαγγελματίες οδηγούς αλλά και τεχνίτες. Ατελείωτες ώρες ψαξίματος γιατί το φορτηγό δεν παίρνει μπροστά, γιατί ρετάρει, γιατί δεν πατάει μίζα, γιατί δεν παίρνει ταχύτητα, γιατί δε μαρσάρει κ.α.
Ένα συνήθως φθηνό ανταλλακτικό που κανείς δεν το αλλάζει αν δεν έρθει η ώρα να μείνει στο δρόμο. Επισκεφθείτε σήμερα ένα συνεργείο για έλεγχο και αλλαγή της αντλιασ νερού
Μια βλάβη στην τουρμίνα είναι δύσκολο να επισκευαστεί στο δρόμο συνεπώς τακτικός έλεγχος ή αντικατάσταση αν χρειάζεται, είναι βέβαιο ότι θα σας γλιτώσουν πολύ χρήμα και ταλαιπωρία
Ένας κομμένος ιμάντας μπορεί να μας κρατήσει για ώρες ακινητοποιημένους στο δρόμο. Ο συχνός έλεγχος για φθορές και η προληπτική αντικατάσταση των τεντωτήρων και των ρουλεμάν μπορεί να μας γλιτώσει από πολυ χρόνο ταλαιπωριασ.
Ίσως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο βασιλιάς των βλαβών και συμβαίνει όταν ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται σωστά ή καθόλου με καύσιμο. Η πιο συχνές αιτίες είναι το βουλωμένο φίλτρο πετρελαίου και το χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Δίνουμε λοιπόν πολύ προσοχή από πού ανεφοδιάζουμε το όχημα μας με καύσιμο και αλλάζουμε τακτικά το φίλτρο πετρελαίου μας