- 30 Μαρτίου, 2023
- By Tasos Kaimakamis
- In Belts, Brakes, DAF, Diagnostics, Engine, Filters, Oils, Steering, Transmission, Μηχανη, Συνεργειο Φορτηγων
- 662
- 0
Οι τεχνολογίες των κινητήρων μεγάλου κυβισμού συνεχίζουν να εξελίσσονται ραγδαία, παρόλο που προπορεύονται τεχνολογικά αυτών των επιβατικών οχημάτων. Μαζί με αυτές, εξελίσσονται ταυτόχρονα και οι τεχνολογίες των λιπαντικών, στην προσπάθεια των κατασκευαστών να μειώσουν την κατανάλωση καυσίμου και κατ’ επέκταση την παραγωγή ρύπων. Τα όρια ρύπων στα οχήματα μεγάλου κυβισμού μειώθηκαν πρόσφατα (με την εφαρμογή
Σκοπός των τεχνικών μας άρθρων είναι να κατανοήσει ο αυτοκινητιστής το «πώς και γιατί» λειτουργούν τα συστήματα που δουλεύει καθημερινά στο όχημά του, όχι για να λάβει γνώσεις που θα αναιρέσουν το συνεργείο, ούτε να τον μετατρέψει από έναν επαγγελματία οδηγό σε μηχανικό, αλλά να του δώσει την ευκαιρία να γνωρίσει τεχνικά το λόγο και
DIESEL: Αισθητήρας οξυγόνου HO2S Ο Σκοπός και η Λειτουργία του αισθητήρα οξυγόνου HO2S (Ηeated Οxygen Sensor) σε έναν πετρελαιοκινητήρα Τα μπεκ ψεκασμού όπως επίσης και τα εξαρτήματα του συστήματος διαχείρισης κινητήρα υπόκεινται με τον καιρό σε μια συγκεκριμένη διαδικασία παλαίωσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αποκλίσεις στη δοσομέτρηση του καυσίμου και στον υπολογισμό της μάζας εισερχόμενου