- 10 Ιανουαρίου, 2023
- By Tasos Kaimakamis
- In Ανταλλακτικα, Μηχανη, Συνεργειο Φορτηγων
- Tags diesel
- 561
- 0
Οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν σε όλα τα μέτωπα και κερδισμένοι τελικά από αυτό είναι οι diesel κινητήρες. Αυτό λόγω που μπορούν να έχουν παράταση ζωής.
Το 2035 θα είναι και το έτος που οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει η πώληση τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό με στόχο τον δραστικό περιορισμό των εκπομπών CO2 στην ατμόσφαιρα και τη μείωση στο ρυθμό της κλιματικής αλλαγής.
Ωστόσο νέες εξελίξεις στο πεδίο των «καθαρών» τεχνολογιών μπορεί να φέρουν τουλάχιστον παράταση ζωής για τα θερμικά μοτέρ. Ειδικότερα για τους κινητήρες diesel των φορτηγών, τα οποία και αποτελούν μέρος της ραχοκοκαλιάς του δικτύου μεταφορών αγαθών στην Ευρώπη αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο.
Μάλιστα οι θερμικοί κινητήρες θα είναι ανάμεσα μας για πολλά ακόμη χρόνια μετά από την απαγόρευση της πώλησης του. Αφού θα πάρει δεκαετίες για να υπάρξει αντικατάσταση σε όλα τα οχήματα. Ενώ τη στιγμή που σε άλλα μέρη του κόσμου, τα ηλεκτρικά υπάρχουν μόνο στη σφαίρα της φαντασίας.
Μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση, που θα δώσει παράταση ζωής στους diesel κινητήρες φορτηγών είναι από την άλλη μεριά του Ατλαντικού. Η νεοσύστατη αμερικάνικη Remora έχει στα σκαριά μια νέα συσκευή, η οποία μπορεί και παγιδεύει έως και το 80% των εκπομπών CO2 που παράγει ένας κινητήρας diesel φορτηγού, απευθείας από την εξάτμιση και πριν αυτές φτάσουν στην ατμόσφαιρα.
Η παγίδευση εκπομπών CO2 απευθείας από την εξάτμιση ενός θερμικού μοτέρ είναι κάτι που μέχρι σήμερα είναι θεωρητικά αδύνατο. Ωστόσο αυτό το γνωρίζει ο Paul Gross, συνιδρυτής της Remora, προσπαθούσε να βρει ένα τρόπο για να καταρρίψει την παραπάνω θεωρία, τουλάχιστον εν μέρει. Αυτός ο τρόπος τελικά υπάρχει υπό τη μορφή της διδακτορικής διατριβής της Christina Reynolds.
Με μέγεθος που επιτρέπει την εφαρμογή της μόνο σε βαρέα οχήματα, η συσκευή της Remora είναι επί της ουσίας ένα γιγαντιαίο φίλτρο CO2. Αυτό παγιδεύει αλλά και αποθηκεύει το διοξείδιο του άνθρακα που φεύγει κατά την καύση του πετρελαίου.
Η παγίδευση και αποθήκευση του CO2 είναι μόνο το ένα από τα δύο τρυγόνια που είναι ο «σμπάρος» των Αμερικανών. Επομένως, το δεύτερο να έχει να κάνει με το οικονομικό κέρδος που μπορεί να αποφέρει το διοξείδιο του άνθρακα. Αυτό υπάρχει ευρέως στη βιομηχανία ακόμη και για την παραγωγή καυσίμων.
Σημείο κλειδί για τη συσκευή της Remora είναι η απόλυτη συμβατότητα της με τα υπάρχοντα φορτηγά. H αμερικάνικη εταιρεία τονίζει ότι η τοποθέτησή της είναι εύκολη και γρήγορη, ενώ το άδειασμα των μεγάλων δεξαμενών διαρκεί περίπου 15 λεπτά της ώρας.
Η εταιρεία μας παρέχει ένα σύγχρονο και πλήρες εξοπλισμένο & εξουσιοδοτημένο συνεργείο service για φορτηγά όλων των τύπων. Παράλληλα με το τεχνικό τμήμα υπάρχει στις εγκαταστάσεις μας τμήμα ανταλλακτικών καινούργιων & μεταχειρισμένων γνήσιων που καλύπτει τις ανάγκες σας με αμεσότητα, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση του οχήματος σας. Η άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση σας είναι για εμάς η βασικότερη προτεραιότητα μας. Η εταιρεία μας διαθέτει επίσης μια 24ωρη υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης σας για τις καθ’ οδόν ανάγκες σας που μπορεί να προκύψουν απρόοπτα.
Εδώ μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για το service σας & να μάθετε περισσότερες πληροφορίες https://kaimakamislarisa.gr/contact/
Έχετε διαβάσει το προηγούμενο μας άρθρο σχετικά με την προστασία του φορτηγού σας κατά τους χειμερινούς μήνες;
Αν όχι τότε σας προτείνουμε να το δείτε εδώ: https://kaimakamislarisa.gr/adblue/