- 14 Μαρτίου, 2024
- By Tasos Kaimakamis
- In Brakes, DAF, Diagnostics, Engine, Transmission, Ανταλλακτικα, Μηχανη, Συνεργειο Φορτηγων
- Tags diesel
- 983
- 0
Η σημερινή ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για το Euro 7 εδραιώνει τη θέση της Ευρώπης ως παγκόσμιου ρυθμιστή βηματοδότησης για τα πρότυπα εκπομπών για αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία.
«Η σημερινή ψηφοφορία για το Euro 7 έχει επικεντρωθεί εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία – σε προκλήσεις που προσανατολίζονται στο μέλλον, όπως οι εκπομπές φρένων οχημάτων για αυτοκίνητα και φορτηγά και οι απαιτήσεις για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Sigrid de Vries, Γενικός Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (European Automobile Manufacturers’ Association). ACEA).
«Αλλά μην κάνετε λάθος: το Euro 7 εξακολουθεί να περιορίζει τις εκπομπές καυσαερίων και τις διαδικασίες δοκιμών. Ειδικότερα, οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων θα αντιμετωπίσουν πολύ πιο αυστηρούς κανόνες, καθώς αντιμετωπίζουν ήδη μια ανηφόρα για να επιτύχουν τους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές που πλησιάζουν γρήγορα το 2030, ελλείψει ζωτικών συνθηκών».
Τα κορυφαία στον κόσμο πρότυπα εκπομπών έρχονται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η ευρωπαϊκή βιομηχανία οχημάτων μετατοπίζεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Αντιμετωπίζει επίσης σκληρότερο ανταγωνισμό από την Κίνα και τις ΗΠΑ, αυξημένο κόστος επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρώπη και ένα συνονθύλευμα κανονιστικό πλαίσιο που αναπόφευκτα υπονομεύει την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης.
Είναι σημαντικό να υπενθυμίσουμε την ουσιαστική πρόοδο μέχρι σήμερα, με τις εκπομπές των οχημάτων να μειώνονται κατά 90% μεταξύ του πρώτου προτύπου Euro και της πρώτης έκδοσης του Euro 6. Υπάρχουν πολλά για τα οποία οι κατασκευαστές οχημάτων και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής μπορούν συλλογικά να είναι περήφανοι μέχρι τώρα. Αλλά για να συνειδητοποιήσουμε πραγματικά τι θέλει να επιτύχει το Euro 7, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντικαταστήσουν παλαιότερα, πιο ρυπογόνα οχήματα στους δρόμους με νεότερα μοντέλα εξοπλισμένα με την πιο προηγμένη τεχνολογία εκπομπών ρύπων. Δεν πρόκειται μόνο για κίνητρα για την ενίσχυση της υιοθέτησης νεότερων οχημάτων από την αγορά, αλλά και για τη θέσπιση ενός ολιστικού ρυθμιστικού πλαισίου που διατηρεί την κινητικότητα προσιτή για όλους τους Ευρωπαίους.
Οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων θα πρέπει ακόμη να αποφασίσουν για βασικά στοιχεία μέσω του παράγωγου δικαίου, και αρκετές σημαντικές ασυνέπειες στο κείμενο πρέπει να διορθωθούν με τον κατάλληλο τρόπο. Η ACEA θα συνεχίσει να εργάζεται για να εξασφαλίσει ένα ρεαλιστικό και αναλογικό Euro 7 που εξισορροπεί τις περιβαλλοντικές ανησυχίες και την ανταγωνιστικότητα.
Η εταιρεία μας παρέχει ένα σύγχρονο και πλήρες εξοπλισμένο & εξουσιοδοτημένο συνεργείο service για το DAF όλων των τύπων. Παράλληλα με το τεχνικό τμήμα υπάρχει στις εγκαταστάσεις μας τμήμα ανταλλακτικών καινούργιων & μεταχειρισμένων γνήσιων που καλύπτει τις ανάγκες σας με αμεσότητα, ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις στην παράδοση του οχήματος σας. Η άμεση και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση σας είναι για εμάς η βασικότερη προτεραιότητα μας. Η εταιρεία μας διαθέτει επίσης μια 24ωρη υπηρεσία άμεσης εξυπηρέτησης σας για τις καθ’ οδόν ανάγκες σας που μπορεί να προκύψουν απρόοπτα.Εδώ μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για το service σας & να μάθετε περισσότερες πληροφορίες https://kaimakamislarisa.gr/contact/