- 11 Μαρτίου, 2022
- By Tasos Kaimakamis
- In Uncategorized
- 853
- 0
Στο πλαίσιο των βραβείων για τα επαγγελματικά οχήματα που διοργανώνει επί σειρά ετών η εφημερίδα «Transport», η MAN Truck & Bus απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις, τόσο στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων φορτηγών, με το «eTGM», όσο και στα ελαφρά επαγγελματικά και φορτηγά διανομών με το –επίσης ηλεκτροκίνητο- «eTGE».
Ο εν λόγω θεσμός που διοργανώνεται ανά διετία, ουσιαστικά αναγνωρίζει τις προσπάθειες των αυτοκινητοβιομηχανιών και την τεχνολογική πρόοδο των εκπροσώπων τους, προκειμένου να προσφέρουν τα βέλτιστα οφέλη αναφορικά με την οικονομική βιωσιμότητα μας επιχείρησης και τον σεβασμό προς το περιβάλλον και την κοινωνία γενικότερα.
MAN eTGM: Το ηλεκτροκίνητο φορτηγό για τις αστικές περιοχές
Εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 264 kW (περίπου 360 ίππων) και ροπή 3.100 Nm, το MAN eTGM αποτελεί μια ιδανική επιλογή για τις αστικές μεταφορές όλων του τύπων στο μέλλον. Προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη αυτονομία του οχήματος, όλα τα… ενεργοβόρα βοηθητικά συστήματα όπως το σύστημα διεύθυνσης, το A/C κ.ά., ελέγχονται από την κεντρική μονάδα που ελέγχει και την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα. Την ίδια στιγμή, μέσω της διαδικασίας ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση του οχήματος, σημαντικό μέρος της κινητικής του ενέργειας μετατρέπεται σε ηλεκτρική, αυξάνοντας την μέγιστη αυτονομία του eTGM.
MAN eTGE: Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση για τις αστικές διανομές όλων των τύπων
Η πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση του εκπροσώπου της MAN Truck & Bus στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, είναι διαθέσιμη από το 2018 και στην έκδοση με ψηλή οροφή, οι εκδόσεις Van του eTGE προσφέρουν σχεδόν 11κ.μ. ωφέλιμου όγκου ενώ, με το μεικτό βάρος να ορίζεται στους 3,5t., το ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να υποστηρίξουν ανέρχεται στον 1t. περίπου.
Για την φόρτιση των μπαταριών μέσω φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) απόδοσης 7,2kW, απαιτούνται μόλις 5,5 ώρες ενώ στην περίπτωση φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) απόδοσης 40kW, η φόρτιση των μπαταριών στο 80%, διαρκεί μόλις 45 λεπτά της ώρας.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 100 kW (136 ίπποι) μαζί με το κιβώτιο (μιας σχέσης) εδράζεται στον εμπρόσθιο άξονα ενώ η ροπή του ανέρχεται στα 290 Nm.