- 5 Ιουλίου, 2022
- By Tasos Kaimakamis
- In Μηχανη
- 641
- 0
Η Εταιρία μας διαθέτει όλα τα ανταλλακτικά, για όλα τα Mercedes Sprinter,Atego,Axor,Actros όπως μηχανή OM651. Τα ανταλλακτικα φορτηγων είναι καινούργια και μεταχειρισμένα γνησιά με δυνατότητα αποστολής σε ολή την Ελλάδα και την Κύπρο.
Στο κατάστημα μας θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα από μηχανές τύπου OM651 καινούργιες και ελαφρώς μεταχειρισμένες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στον παρακάτω σύνδεσμο https://kaimakamis.car.gr/parts/view/9210889/
H OM651 ανήκει σε μια οικογένεια τετρακύλινδρων εν σειρά κινητήρων ντίζελ αυτοκινήτων που άρχισε η Mercedes-Benz το 2008. Ο κύριος στόχος ήταν να υπάρχει ένας κοινός σχεδιασμός κινητήρα που να μεγιστοποιεί τα κοινά μέρη μεταξύ των κινητήρων που βγαίνουν από τη μητρική εταιρεία, Daimler. Μια απαίτηση του σχεδιασμού ήταν η ικανότητα του κινητήρα να είναι τόσο κατά μήκος όσο και εγκάρσια. Η καλύτερη απόδοση καυσίμου και η συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών Euro 5 ήταν επίσης στόχοι σχεδιασμού, οι οποίοι μέχρι το 2010 ήταν στο πρότυπο Euro 6. τέσσερα πιεζοηλεκτρικά μπεκ που παίρνουν καύσιμο πολύ υψηλής πίεσης από ένα κοινό σιδηρόδρομο ψεκάζουν το καύσιμο απευθείας στους θαλάμους καύσης για να βελτιώσουν την καύση σε σύγκριση με τους προγενέστερους κινητήρες ντίζελ Mercedes και τα ανακυκλωμένα καυσαέρια μειώνουν το οξυγόνο στους κυλίνδρους για να «λιμοκτονούν» τυχόν αντιδράσεις που θα προκαλούσε ο NOX.
Η χαμηλότερη έκδοση εξόδου έχει μόνο έναν υπερσυμπιεστή. Υπάρχουν επίσης 2 παραλλαγές “τετράγωνης” μικρότερης διαδρομής αυτού του κινητήρα με κυβισμό 1,8 λίτρων 109 PS (80 kW) (με σήμα x180) 136 PS (100 kW) (με σήμα x200 και είναι μόνο σε μικρότερα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, όπως η κατηγορία Α ). Αυτές οι δύο παραλλαγές έχουν διαφορές μόνο στην ηλεκτρονική μελωδία και διαθέτουν έναν μόνο υπερσυμπιεστή.
Οι εκδόσεις 170 PS (125 kW) και 204 PS (150 kW) χρησιμοποιούν ρύθμιση φόρτισης 2 σταδίων (bi-turbo) με ένα μικρό, υψηλής πίεσης turbo. Αυτό παρέχει γρήγορη ώθηση σε χαμηλές στροφές που προσφέρει αυξημένη απόδοση σε υψηλότερες στροφές ανά λεπτό. Στη συνέχεια στις υψηλότερες περιοχές και φορτία στροφών ανά λεπτό, ενώ λειτουργούν και τα δύο ταυτόχρονα.